Gratis glass!

I fredags missade ni när GB delade ut gratis glass på Norrmalmstorg!!!!!!!
Men det gjorde icke vi! Jag fiskade till mig en Magnum och en jordgubbsstrut. Sen stog vi och väntade säkert en halvtimme på calippokulorna som aldrig kom...
.
.
.
Annars var jag hos Ellen igårkväll och såg tre filmer, Inglorious Bastards (såå bra!), En liftares guide till galaxen och Juile&Julia. Efter några få timmar sömn gick vi upp för Ellen skulle plocka tulpaner och jag tog bussen genom hela Stockholm hem lagom till frukosten.

Kommentarer
Postat av: william

gott med glass:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "The Evil Queen's Forest" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-03-25 @ 11:58:29
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0