~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kära människor.
.
Ikväll har jag:
* Inte pluggat alls
* Tacksamt fashinerats av att jag plötsligt kunde spela alla låtar på Spotify, även om jag bara har gratis-Spotify!
* Tittat på isdans, som det så fint heter
* Druckit flera deciliter varm choklad
* Blivit retad av mina kompisar. Och jag kan varken rå för det eller göra något åt det, verkar det som.
* Tittat på klockrena Modern family
* Sparat teenagersposts, och det blev många eftersom varenda en beskrev mitt liv.
* Skrivit i min tankebok och drömt om ouppnåerliga saker.
* Längtat till helgen då jag ska se Hungerspelen med tjejerna och göra roliga saker med Ella.
* Räknat dagar och fått dem till endast 4 stycken tills jag åker till Alperna!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0