Vad jag gjort idag och ett avsked.

Idag vaknade jag tidigt, dödstrött efter en sen kväll med USA-planering med papper och telefonsamtal. Jag cyklade hem till Ella som nästan precis hade vaknat för vi skulle ta ett morgondopp! Vi var småsura och vädret var blåsigt, men i var vi och sedan traskade vi hemåt med handdukskjolar och lagade frukost. I flera timmar läste vi tidningar och förundrades över hur många jobb det faktiskt finns. Sedan gav jag mig motvilligt iväg för jag skulle cykla runt till varenda mataffär i kommunen och lämna mitt CV! Varje stopp var en plåga eftersom jag är så otroligt blyg, men det gick faktiskt helt okej. Man måste tänka på framtiden, hörrni. Jag tog också ett stopp hemma hos mamma för att hämta lingonsylt (önskemål från Kali) och plocka en bunke vinbär.
.
Nu hela kvällen har jag packat och mentalt förberett mig inför den 20 timmars långa flygningen, ensam som sagt. Beslutsångesten om vad som ska i väskan är stor. Tänkte lägga mig tidigt för att orka med allt imorgon. Kanske att jag hinner göra ett blogginlägg eller två, vi får se.
.
Detta är min profilbild på fb, in case you wondered.
.
Vi ses om sisådär 12 dagar, om jag överlever fredag den 13e i ett flygplan.

Kommentarer
Postat av: Astrid

DET KOMMER ATT GÅ SÅ BRA TOVE!! LYCKA TILL!

2012-07-12 @ 13:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0