Musikarnas konsert, vår konsert

Detta är ju helt galet. Har helt glömt bort att visa bilder från vår konsert vi hade i början av juni. Kanske för att jag tog bilderna av Ella först igår.
.
Men i alla fall, trots några kaos-sekunder lite här och var är vi så himla stolta över vad vi faktiskt framförde, efter allt slit varje onsdag nere i källarn. Jag tyckte vi var grymma och hade lyckorus enda tills jag gick och la mig den kvällen.
.
Okej, kören sjöng också några låtar.
.
Sedan upp på scen och hitta de rätta mickarna osv.
.
Vi rivstartade med Pokémon. För det mesta stod jag vid pianot, såklart.
.
Här kör vi Man must dance, en av de roligaste låtarna att repa tycker jag. Varenda 10minutare mellan lektionerna, "ska vi köra?". Kanske för att jag fick köra trummor på den, så jäkla kul.
.
Fidelity, Ellens och min låt. Tjejernas låt för den delen också.
.
Brush it of. Lådan Melker sitter på kallas cajon, cassshhhsonen! Man spelar på den.
.
Alla vi uppradade på sista låten Goodnight sweetheart, acapella. Höftknuffen som Li kör iväg knuffade nästan ner Jasmin från scenen, haha.
.
Låtlistan. Och en katt.
.
Efter konserten fick vi bära tillbaka alla instrument, förstärkare och trumset till musikrummet igen. Lisa och Elinor.
.
Astrid som hade kommit och lyssnat hjälpte till.
.
Niki och Mikaela.
.
Lite så har jag det i skolan. Eller hade, moahaha!

Kommentarer
Postat av: Astrid

NI var så himla duktiga!!!

2012-07-08 @ 18:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0