Living the american dream

Verkligen. Igar var jag och sag pa en softball match som Kris var med och spelade i. Det ar overviktiga manniskor overallt (vilket ar sorgligt) men inte konstigt med tanke pa vad man ater. Var precis vid en mataffar som idag erbjod gratis mat, vilket var hot dog och hamburger med galet mycket vitt brod, brown beans, chips och peanut butter cookie, gud vad dom kakar jordnotter! Jag har kopt flera pasar chocolate chips hem och speciella plastpasar till mamma som inte finns i Sverige.
.
Igar larde jag mig att vindsurfa! Kris hjalpte mig och efter att ha fallit i flera ganger och fatt kallsupar var det faktiskt riktigt kul! Har tittat pa amerikans TV, vilket ar lagom roande. Oh, jag har spelat ett gammalt flipperspel! Sant dar som man maste knuffa med hoften nar bollen rullar fel, det ar ett Baywatch spel med skithog musik.
.
Pa fredag ska vi aka och titta pa outside movie theater! Och det ar verkligen som i filmer, att man sitter i sin bil, utomhus, och tittar pa en jattestor skarm, tror det blir Spiderman 3. Nu ska vi snart aka och titta pa Kolt (Kalis lillebror som ocksa ar 16 ar) som ar med i en rowing competition (han ar galet muskelos). See you soon!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ååh, du verkar ha det supermysigt! :)) Tove, är du hemma till 27-28 juli? Och har du tid att åka ut till mitt lantställe? Annars ses vi hemma sen! :)

2012-07-20 @ 13:02:05
Postat av: Jossan

Ååååh vad det låter som att du har det bra :) hahahaha "han är galet muskulös"

2012-07-20 @ 15:07:24
Postat av: Astrid

Mm...biff!

VAD ROLIGT ATT DU HAR DET SÅ BRA!! Saknar dig! :)

2012-07-20 @ 19:36:30
Postat av: Ellen

Skoja bara, kan du den 30de? Skriv till mig på facebook! :)

2012-07-22 @ 21:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0