Äntligen får man semester!

Hej!
.
Nu är mina tre veckor på äldreboendet i köket slut. Ganska sorligt, för det var så roligt. För det mesta fanns det inte så mycket att göra, men har bland annat stekt pankakor, vispat grädde hundratals gånger, bakat kakor och sprungit ner i källarn och hämtat varor. De jag har jobbat med har varit hur snälla som helst och på rasterna har vi suttit ute i solen med gamlingarna och solat. Och det bästa är att jag är välkommen tillbaka om två år då jag är 18!
.
.
.
.
.
Annars har jag gjort härliga somriga saker som att träffa Ella och Ellen och pratat om jobbet, bada med Astrid, cyklat och ätit middag på restaurang med mamma, läst, ätit glass, solat och haft bara ben varje dag. För några dagar sen var mamma och jag över hos Ella och plockade fläderblommor. Vi tog också ett kvällsdopp i solnedgången.
.
Nu står flädersaft i kylen och gottar till sig.    Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag har också blivit erbjuden vikariejobb när jag är 18!!!! :)))))) Det var toppenjobb vi fick! :D

2012-07-07 @ 21:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0