Hemma från vintern

God kväll. Efter en 8 timmars bilresa längst bak i bakluckan inklämd bland hårda väskor är jag hemma igen. Väldigt synd. Där tog min tillfälliga vinter slut liksom. Har försökt njuta av snön och fjällen så mycket som möjligt. Åkte skidor - både slalom och längd, firade nyår (obviously), myste i stugan som låg mitt i backen, haft kul med några kompisar och glömt bort verkligheten och skolan ett tag.
.
Jätteskönt. Men jag älskar att komma hem till internetet; slå på min kära Spotifylista, plöja igenom alla missade inlägg på alla löjligt många bloggar jag följer och bara surfa runt. Det kanske är därför jag skriver så sent här.
.
Imorgon ska ni få se bilder från Ramundberget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0