Hej försenad intressant lista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkt till Paris och bott hos en fransk grafittikille i en vecka och checkat av alla byggnader i staden, åkt Ungdomsvasan och kommit sist....ha!, haft amerikanska bruden Kali hemma i ett halvår - så typ fått en till syster!, lärt mig segla katamaran, slutat grundskolan och börjat gymnasiet, fått en helt egen dator och fyllt 16 år. Puh!

.

.

.

.

.
Har du några nyårslöften?
Yes, flera stycken faktiskt. Lite som: få A i nåt ämne, träna mer (didn't see that coming), lära mig göra en inbakad fläta på mig själv, kanske skriva egen musik, spara pengar (till LONDON!), ge mer komplimanger och vara mer social, övningsköra och vara lycklig!!
.
Vilka länder besökte du?
Frankrike, norge och Italien.
.

.

.

.
Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Datum och datum. Skolavslutningen när vi tog våra betyg, skippade gråtkalaset och drog in till stan, första dagen i Paris (herrejävlar) och de första dagarna på VRG Odenplan (ännu mer herrejävlar).
.

.

.
Vad var din största framgång 2011?
Få så bra betyg och med det komma in på mitt drömgymnasium.
.

.
Största misstaget?
Jag har nog inte gjort nåt riktigt stort misstag för jag kommer inte på nåt. Men alla gånger man gjort sönder nåt och sagt nåt/inte sagt nåt då jag skulle/inte.
.
Bästa köpet?
Mina snickarbyxor, lätt. Annars min dator och Londonresan.
.

.

(Oj herregud, jag har inte visat bilderna från när jag var på Utö med Ella! Det var världsmysigt i alla fall.)
.
Vad spenderade du mest pengar på?
Mat? Kläder och annat nödvändigt.
.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mamma, mina finfina vänner, resten av familjen och släkten, naturen, musik. och HUMOR såklart!
.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
*Scrollar igenom Spotify* Cape Cod Kwassa kwassa, Välkommen in, Hometown Glory, Tick of time, Feeling good, Chopin Nocturne No.20 in C sharp minor, Sway. Vad svårt :S
.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Allt går i perioder. Kommer ihåg att jag var ganska deppig under våren men annars har jag varit glad! Speciellt på sommaren.
.
Vad önskar du att du gjort mer?
Varit mer social, gjort lite galnare spontanare saker, städat/tränat/fotat mer.
.
Blev du kär i år?
Nej, men skulle gärna velat. Är himla nyfiken.
.
Favoritprogram på TV?
Idolsäsongen har varit bra. CHUCK, Misfits, Desperate Housewives.
.

.

.
Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Det var halloweendag i skolan så Ella och Jag var typ.... svarta coh skumma? Det hängde små godispåsar på varje skåp och vi hade typ inga lektioner så vi satt och jamma i flera timmar. Sen åt mamma och jag på Vapiano.
.

.
Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Borde hittat på ännu roligare saker, mindre läxor och ångesten som kommer med dom och uppskattat fler stunder.
.
Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Bättre och bättre faktiskt. Färgglad, favoritplagg som jag bara blandat (matchning är inte min grej och det är svårt när garderoben är delad på två hus), bekvämt.
.

.

.
Vem saknade du?
Sofia, jämt. Kali det senaste halvåret, mormor och morfar, mina kompisar då vi inte går i samma skola.
.

.
Den bästa nya personen du träffade?
Flera stycken! Kali såklart, hela min nya klass tex Ellen, Lisa, Jasmin äh kan ju inte välja ut. :)
.

.
2011 var bra.


Kommentarer
Postat av: Astrid

Åh, bilden på dig när du hoppar i dina hängselbyxor! Så schysst!!

2012-01-07 @ 22:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0