2 böcker 3 bilder 30 kronor

I torsdags gick jag och mina vänner in och kikade lite på Stadsmissionen, åh vilken härlig butik!! Jag fyndade 2 böcker för 30 spänn. Tänk så bra. Min bokkö blir bara längre och längre och min sommar är säkrad.
.
.
.
Till dessa bilder använde jag mitt 50mm 1.8 objektiv, om det finns nån kameranörd här. Det är därför allt är så suddigt, fokusen är nämligen manuell, mamma overestimated mina kameraskills när hon köpte det.
.
Nu ska jag sticka till Uppsala all by myself!!! Vaknade upp och ba, what the hell!

Kommentarer
Postat av: Klara

Att ligga och läsa under varma sommardagar är underbart!

2012-01-21 @ 13:29:22
URL: http://klaragenberg.blogg.se/
Postat av: Jossan

Men hallå är det inte ett 35 mm 1.4 du har? eller har du fått ett till?

2012-01-22 @ 11:52:24
Postat av: Ellen

I ett program som heter photscape, väldigt simpelt att göra gifs där! Men jag måste börja lära mig photoshop snart. :)

2012-01-23 @ 18:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0