Ons 8/2

Hej hörrni
.
De här dagarna har jag varit väldigt hängig, till och med sjuk. I måndags var klassen i Kungsberget och åkte skidor, det var ioförsig kul. I tisdags fick vi höra på lärarna som snackade om de individuella valen-kurserna och man blir bara mer sur över att man inte får välja allt roligt som finns. Men jag tror jag ska ta Fysik 2 (som behövs till läkarlinjen) och Spanska (för just nu vill jag bara slippa franskan). Igår kände jag mig febrig så då tände jag min jordglob och ljusslingan i bokhyllan, bäddade ner mig i sängen och läste en bok och åt choklad. När mamma kom hem hade hon med sig glass för det måste man äta om man är sjuk.
Idag släpade jag med mig en jävulskt tung väska med långfärdsskridskor och kängor och hjälm i bara för att halka runt på Östermalms IP med massa andra snorungar i en halvtimme och sen konka med allt till skolan. Värt.
.
Nu ska jag plugga matte och äta apelsin.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Ingår inte fysik 2 i din linje? det gör den i vår, varför sparar du inte dina spanska poäng och tar något skojigt i trean istället? ;)

2012-02-08 @ 20:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0