Wisconsin, USA 4

Nästa dag blev det båten igen. (Totalt fick jag vara med på båten 6 timmar när jag var där). Coilar lite tamp.
 
 
Någon som gör det rätt.
 
När båten var full och Kali behövde jobba tog hennes kompis Meluska hand om mig. Ha, vem kan ta Tove, nån som har tid? Iaf, vi åkte till Cave point med jättecoola klippor.
 
 
 
 
 
Sedan på väg hem började det spöregna och vi skrattade åt stackarna ute på båten. Hemma hämtade vi lite grejer som behövdes på utomhusbion på kvällen och sen åkte vi och köpte glass. Åka åka åka. 
Den här ladan ligger ute på en brygga och är helt nedklottrad med båtnamn som har varit i hamnen. Tror den hette The Anderson's barn.
 
 
 
 
Fina stockrosor, slängde iväg en tanke till mamma när jag såg dom. 
 
Sedan var det stressigt. Jag och Meluska skulle fixa gratis pizzor (Reilys mamma jobbade på restaurangen (allas någon jobbar överallt = gratis mat)) och sedan åka så fort som möjligt till Outdoor theatre för att kunna backa in pickupen i en bra spot.
DRIVE IN MOVIE!! Nu händer det!
 
 
Vi såg Batman och Dark shadows. 
När vi sedan åkte hem, sisådär klockan 2 på natten, hände det coolaste ever. Vi blev eskorterade hem i en polisbil. Cops-låten "Bad Boys" började genast spelas i mitt huvud. Såhär skrev jag till mamma på fb när hon försökt ringa otaliga gånger.
 
"Precis det jag sa i smset. Vi korde hem fran bio kl 2 pa natten och plotsligt funkade inte lysena pa bilen. En polisbil sag det och vi fick pulla over. De mekade lite men det funkade inte. Alltsa laste vi bilen och fick skjuts hem av polisbilen. Polisen var snall. Han kande Kalis pappa fran collage tror jag. Jag var jattefnittrig saklart. Nar vi kom fram till grandma dees hus erbjod kali polisen pizza men han ville inte ha. Kali hamtade bilen imorse. Det hande, och det var jattekul! Annu en erfarenhet att ha suttit bak i en polisbil! Du kan vara mer oroad over att dina plantor ska do eller nat. Nu ska jag ata macaroni and cheese. Ring inte, ingen signal."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0