Wisconsin, USA 3


Ännu en dag på havet (sjön). 
 
 
Snackade med nåra killar från Chicago. Han närmast var extra intresserad av Sverige och jag gjorde mitt bästa (kallt - men inga isbjörnar, köttbullar, ja - många är blonda och blåögda). 
 
 
Kali, Peter the Boss och en gubbe som ville styra detta vackra fartyg in till hamn. 
 
 
Jag sitter och chillar.
 
Hamnen i Sister Bay. 
 
Den fullbokade solnedgångsturen tar sin början. 25 personer.
 
 
Kali och Reilly har tävling om vem som hissar snabbast.
 
I väntan på att Kalis arbetsdag skulle ta slut satte jag mig vid vattnet och läste, tog ett dopp i det blå och njöt av solnedgången.
 
 
 
Jag följde med stort intresse den asiatiska (ja, inte japanska. Tänk er om nån kallade oss norskar eller danskar. Eller hur.) familjen och pappans ack så stereotypiskt stora objektiv.
 
 
 
Nästa dag hände det mycket så den här dagen får ett eget inlägg.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Jag undrar vad ASIATEN gör med sina foton sen...om han bara har dem på datorn eller om han skriver ut dem och sitter och gör fina fotoalbum...undrar....

2012-08-28 @ 17:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0