Mitt lyckade skolfoto

I fredags var det skolfoto i skolan. Noggrann om min skönhet som jag är glömde jag tvätta håret kvällen innan, just kvällen innan skolfoto. Alla snygga kläder var såklart också hos pappa (skiljsmessobarn, let me hear ya). Men efter några kladdiga minuter till framför spegeln med mascarakoncentration och skallen full med torrschampo satte jag upp håret i en tofs och tog inte ur den förrän jag satt framför kameran. Efter tre snabba bilder var det över. 
 
Och det blev så lyckad för jag ser så snygg ut!
 


Tänker välja (man får välja!) den i mitten. Haha, ser ni bakgrunderna man kan välja? Mig photoshopad in i New York eller i en skidbacke, det vore nåt.
 
PS Uppdaterade just min ack så spännande profiltext. ------>

Kommentarer
Postat av: Ellen

Tjenare pudding... står du här och dallrar? ;pPPpPPP

2012-08-29 @ 20:43:05
Postat av: E

haller med dig! snygging dar!

2012-08-30 @ 07:47:50
Postat av: Astrid

SNYGGT TOVE!

2012-08-31 @ 16:42:24
Postat av: mamma

JAAA snygga bilder. Jag vill ha och mormor och morfar förståss.

2012-09-13 @ 19:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0