En korg och en bok

Mitt liv är inget att hurra för. Men vad gör det, just nu vill humöret vara med mig. Igår dag var deppigt. Jag såg mig runt i mitt rum och kom med insikten att inget av alla föremål jag hade var roliga. Det gick så långt att jag rensade min garderob (eller var det i lördags?). Kvällen var däremot kul. Innan den planerade utebion köpte jag, Alva och Ellen två pizzor och efter några glada sekunder kom ett skyfall så vi smet in i ett trapphus och åt våra pizzor där  samtidigt som vi artigt hejade på de förbipasserande boende. Sedan mötte vi Astrid och hennes kompis Hanna (som btw är det största LOTR-fanet) och vi slog oss ner bland rökade hipsters i Rålis för att kolla på den första Sagan om ringen. Sedan kom massa fler och alla såg någon annan man könde (vare sig man ville eller inte). Det bästa var att varje gång någon karaktär sa något bra hejade hela publiken och i slutet av filmen dånade hela Rålambshåvsparken av "YOU SHALL NOT PASS!!!!!" Jga tror det var tack vare oss som Sauron inte kom förbi.
.
Idag har min uppgift varit att samla vuxenpoäng. Gå upp tidigt för att gå till banken och fixa min lön från sommarjobbet (när var det nu igen? Några månader sen?). Sedan in till stan för att införskaffa en blå, mycket tjusig korg och en mapp för att faktiskt få det ordningssamt på mitt skrivbord. Sedan harva runt på Odengatan två dagar för tidigt för att dela ut CVn på diverse caféer (ja, jag är desperat efter jobb). När jag kom hem tog jag en joggingrunda som gick oväntat bra! (Tro det eller ej).
.
Nu kan ni äntligen stilla er nyfikenhet och få se en bild på min nya korg.
.
Och min relativt nya tankebok jag köpte i USA, när jag ändå är igång med detta perfekta blogghumör.
.
Varför fota med system när man har en sån finfin webcam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0