Long time, no see!

Så jag kan väl berätta lite om vad jag gjorde i helgen.

I lördags paddlade jag och Kris kayak! Å det är så kul och vi hade himla tur med vädret! I söndags var jag barnvakt för... ja, vad blev det? totalt 6 barn! Sander hade en massa kompisar hem och så fick jag laga lunch och hela köret. Sen träffade jag Sara (ja äntligen!) och jag köpte ett turkostblått datorfodral och hon köpte näsdukar. Sen satt vi på min säng och pratade om skolorna och sånt medans Siri hoppade omkring våra ben.

Måndag och tisdag var helvetesdagar och jag har känt mig så stressad. Men en helt kanonkul grej är att Ella har börjat på samma sång som mig!! Så nu går vi inte bara i skolan tillsammans, nu sjunger vi också! Idag hade vi orientering i spöregn  och sånt tycker jag är så himla kul. Sen fram till kl halv 6 (!!) hade vi musikteoridiagnos och kör. Och asså kören lät såå bra. Att stämmor kan vara så vackert. Och som grädde på moset blev det våfflor som middag!

Hur har ni haft det då? Det vore ju himla kul att veta, som lite ändring eftersom den här bloggen bara handlar om mig hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Jag har det bra.

2011-09-08 @ 17:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0