Lenovo ThinkPad X220i Tablet 12,5"

Yes, så heter den. Och så här ser den ut.
Tadaa! Inte världens snyggaste tangentbord får jag erkänna. Men nästa bild kompenserar det.
WOAH! Ja, jag tycker fortfarande det är lika coolt.
Och så plötsligt hade man en iPad! Ja, med finger touch och rubbet.
Okej nu vänder vi tillbaka den.
För tillfället har jag världens flummigaste bakgrundsbild.
Paint for the win.
Hedda drar sitt kamerafejs. Lillasystern måste såklart försöka göra likadant.
Tänk att jag äntligen har en alldeles alldeles egen dator!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Va high tech! :D Och du är jättefin i din nya jacka! :)

2011-09-03 @ 20:47:32
Postat av: sofia

jag har en likadan! :) men på första bilden har du ju spotify, hur lyckades du ladda ned det till datorn? för de har inte funkat för mig.. kram

2011-09-04 @ 11:37:42
URL: http://bbomans.blogg.se/
Postat av: Astrid

HERREGUD VAD DINA SYRROR HAR VÄXT!!!! GODE GUD!!!

2011-09-04 @ 18:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0