Octobre

Jag känner verkligen hur min blogg blomstrar över nu. Eller inte. Fast vad ska jag skriva? Att jag går i skolan, jo det vet ni nog, att det är kallt ute för att det är höst (nähä?) och att inte så mycket mer än det har hänt.
Men mamma har varit som galen och vi har storstädat hela huset efter byggandet. Ni kanske får se min bokhylla nån gång, den är faktiskt väldigt fin nu när jag har ställt in alla mina böcker. =) Det jag mest ser fram emot just nu är att äta glassen som finns i frysen.
Annars är jag redan barnsligt pirrig inför min födelsedag, 18 dagar kvar nu.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?

2011-10-08 @ 20:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0