Nästan en önskelista

Jag som är en stackars slitande juniorstudent lever knapert på mitt barnbidrag. Men jag vill ha så mycket just nu!

Så! Då kom jag på värsta idén. Min födelsedag är ju snart, 26e (snabbt fram med penna och kalender folk!) så då kan jag önska mig en shoppingdag! Mamma och jag föreställer oss gå runt med stora kartongpåsar trängandes under armarna, trippa runt i stilettklackar och solbrillor och möjligtvis bära en lite minihund.
Fast jag gillar faktiskt inte att shoppa sådär värst mycket. Så det gäller att veta vad man vi ha, vart man ska, betala och sen har man grejerna.
Så, lite sånt här kan tänkas:
Röda stuprör.
Svarta pumps. To every occation.
En svart hatt, den här till exempel.
Och så en massa andra böcker, strumpbyxor, tidningar och spelet "Med andra ord".

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag har kommit på en present till dig! :D:D::D:D:D:D

2011-10-03 @ 19:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0