Za crazy wednesday

HEJ!
.
Galen onsdag, säger jag bara.
Först rivstartade vi med boxning på idtrotten och det var skitkul! Sen på bussen hem råkade jag vända hela min väska uppåner så allt åkte ut i busskorridoren, det borde vi filmat alltså, hahaha! Sen gick vi och köpte ett bigpack pepparkakor på affären, satte oss inne i "tortyrkammaren" i kolsvart mörker, åt pepparkakor och lyssnade på julmusik. (?) Ja, vi är helt normala. Sen var det mentor, eller ska jag säga tårtkalas! Tack Mikaela coh Li för sockerkakan, daimtårtan och den vita chokladtårtan!!! Sen började det kurra i magarna så vi gick och åt lunch, haha. Sen hade vi en halvgalen musiklektion och satt och spelade låtar. Jag lirade trummor till Should I stay or should I go. Inte nog med det var det tillslut kör där man står och skrattar åt tenorernas löjligt höga stämma.
.
.
Såhär ser mitt webbläsartema ut förresten!
.
Tack och hej, nu har jag tuusen saker att göra!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Estetiskt webbläsartema! ;)



Och va bra Tove FÖR I LONDON SKA VI STALKA DEM HELA TIDEN OCH GÅ TILL ALLA "KÄNDA" ONE DIRECTION PLATSER!!! MOAHAHAHA :D :D

2011-11-10 @ 21:55:24
Postat av: Ellen

+ snygg header!!!!!

2011-11-10 @ 21:56:00
Postat av: Astrid

SLUTA ANVÄNDE CHROME TOVE! DET ÄR SKIT!

2011-11-13 @ 11:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0