Kul i Falun

I helgen firade vu ju morfar. Det såg ut lite såhär.


Vi åt på en buffé och OJ vad mycket vi åt. Vi satt nog där flera timmar.




Stina hade varit på gymnastiktävling och gjorde en bakåtflickis, bara sådär liksom.


Vi gick runt på den fina gården ett tag. Solen kom och gick bakom bomullsmoln.


Jag hade på mig mina hängselbyxor, som alltid iochförsig. Här får ni se dom på.




Vi gick in i örtagården och kikade lite.




Handen på höften. Hej.


I det huset ska jag flytta in i!




Sen började det ryka från en bil! Spännande, så vi gick närmare...


Ojojoj. brandbilen kom! Men bilen exploderade inte, synd.


Sen när vi kom hem sköt vi luftgevär. Det är det man gör uppe i Falun det. Jag är en jäkel på att sikta.







Kommentarer
Postat av: Astrid

Trevligt trevligt Tove! :D

2011-05-24 @ 14:29:17
Postat av: AK

Mysigt du har haft det!


Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0