The garden

Igår försökte jag posta ett inlägg flera gånger med det funkade inte så jag gav upp. Så idag försöker jag igen.

Det var ju så varmt igår så vi var ute i trädgården hela dagen och påtade i rabatterna i linne, shorts, blommiga träskor och solbrillor. Jag hoppas det är sånt här väder imorgon då jag ska rensa jordgubbslandet (hur somrigt låter inte det?) som mitt Operation Dagsverke. Imorgon kommer också min fransman!!! Å så jag längtar!






Kali och jag, mästarna av trädgårdsmästarna.


Kommentarer
Postat av: Astrid

Precis! Ni är trädgårdsmästarnas mästare!

2011-05-09 @ 16:49:04
Postat av: AK

Hihihihi!! Vad kuul! :D

2011-05-09 @ 16:51:44
URL: http://astridalander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0