När Astrid firades

Okej, det var ganska länge sedan men några bilder (läs 14 st) är väl roligt att se från middagen då vi firade att Astridarna hade gått och blivit 16.


Ellen och jag kom till Astrid lite i förtid. Hon skulle nämligen färga våra ögonfransar. Sen lagade vi middag.


Ah waz tha mozarellaslaizah.


Jag hade med mig mina pjucks. De var populära att låna.


Astrid var glad för Astrid hade slagit in Astrids present med fina papper från Hoom. 


Hon fick en cool modebok av Astrid och mig. Den kan man bläddra i tusen gånger om.


Ellen blev läskigt lång i mina skor. Jag vågar inte tänka på om Jossan...


Lika lång som Jossan! VICTORY!


Okej. Då kör vi matblogg. Håll i er! Prosciutto.


Astrid magiska pasta.


Kyckling med mozarellafyllning.


Mozarella, tomat och avokado. Eller, ja, det ser ni ju själva.

Gunnars efterttraktade pärontårta!

 


Sura godisar i fin skål.



Just det. Detta har inte med saken att göra, men jag tänkte köpa lite böcker. Förslag på någon favoritbok?


Kommentarer
Postat av: Astrid

HAHAHH! På bilden med dig och Jossan så står jag där i mitten bara "HEJ!"! :P

2011-05-01 @ 12:46:39
Postat av: Jossan

THE SUMMER I TURNED PRETTY!!!!! BÄSTA BOKEN NÅGONSIN (och dess två uppföljare) :D

2011-05-01 @ 13:02:11
Postat av: Sofia

UGLIES, tror att den heter "ful" på svenska men är inte helt säker. DEN ÄGER!!!!

2011-05-01 @ 13:46:30
Postat av: AK

Hhaha!! Fina bilder! Håller med Jossan! TSITP är bra och Deluxe är ju bra...

2011-05-01 @ 17:58:14
URL: http://astridalander.blogspot.com
Postat av: Sara

Fallen flicka är JÄTTEBRA!!!

2011-05-01 @ 20:21:45
URL: http://saranittiofem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0