VasaloppsSöndag

Hej människor!

Den här morgonen har jag och Siri kollat på Vasaloppet. Oj vad vi satt och hejade. Sen letade vi efter spöken under min säng och hajar som skulle bita mig i rumpan.

Om en stund ska jag göra mig vacker och möta Ella. Vi ska nämligen se Black Swan. Den verkar ju himla bra, och läskig också. Sen måste jag också packa inför Paris, TRE dagar kvar ju herreguud!!! Och göra lite läxor och sånt kul. Oj, imorron är det skola och på tisdag också. Det känns verkligen inte som om jag ska vara i skolan då, helt onödigt ju. Herregud vad jag längtar till Paris... Det är ju heelt overkligt.

Men när jag är i Paris skulle jag ha gjort ett färdighetsprov till Jarlaplan, det var mitt 4e val. Men det får jag boka om.


fint väder idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0