Nu idag

Hej!

Igårkväll var det småbarnsfamiljsmiddag hemma hos mig, och ni vet hur mycket jag älskar sånt. Då ringde Ella och sa att hon också hade gäster hemma. Så då åkte jag över till henne och sov över och räddade oss båda. =) Vi käkade glass, snackade mycket som alltid och såg på Snabba Cash.

Idag har jag och Siri lekt och pratat om värdsliga ting och räknat matte i flera timmar. Sen kom mamma förbi med vår nya bil (!!!) och vi cruusade runt i kvarteren i vår nya ride. Snart hoppas jag Jossan kommer (hallå var är du?) och vi ska byta lite Parisbilder och Chuck.

Imorron blir Jossan 16 år! Så hon bjuder på brunch och sen ska jag lära Astridarna att spela piano. Herregud. "Two euros, two euro, sexy ladies".

Annars ska jag bada i läxhavet i några dagar.
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: AK

Nämen! Jag ska också bada där! Vi kanske simmar förbi varandra ;) (hahahahahhahaaa!!)

Postat av: Ellen

http://ellnen.blogg.se/2010/august/torsdag-1.html#comment



Här är dem :D :D

2011-04-14 @ 17:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0