Musikbabbel

Yo Peeers.

Lite musik dårå. En liten applåd för The Kooks som har knipit förstaplatsen för bästa bänd för tillfället. Tick of time, One last time och Down to the market är 3 himla bra. Konstigt nog kan jag inte få htmlkoden från youtube, men Spotifya.

Sen gillar jag Pack up med Eliza Doolittle, den blir man alltid glad av.

 

Igår satt jag hela eftermiddagen och lärde mig introt till OutKasts Roses på piano. Det är ett gyrmt intro, svårt också. Låten lyssnade pappa mycket på när jag var liten, så jag har alltid gillat den. Ha, en kul grej är att när man lyssnar på den på Spotify har de tagit bort att fula ord, och det är en hel del.

Tja... idag har jag varit lite sjuk. Hoppas det inte blir värre, för imorron ska vi ha spexfoto, jag ska köra på cowboy, eller cowgirl kanske. Syns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0