Mango Tree

God kväll.

Oj, Black Swan var skitläskig... Haha, fast jag tror den var bra också, jag satt och tittade ner en hel del där på slutet... Man visste liksom inte vad som vad verkighet och hennes inbillning. Och hennes liv blev ruskigt likt berättelsen Svansjön...

Meen i alla fall. Jag håller på att förbereda lite inlägg som kommer postas när jag är i Paris. De är inte så värst många och speciella, men de är alltid något. Jag har kastat lite saker på mattan som jag ska ta med mig: solbrillor, kamera, converse, pass... Drömmen kommer närmre och närmre. Klara dig igenom två dagar stress i skolan Tove, det kan du. Du har gjort det förrut.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Jag vill också se den! Den verkar skitläskig!!

2011-03-07 @ 16:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0