Le troisième jour


På lördagen gick en stor bunt fransoser och svennar till THE Champs Élysées. Fint väder var det.


Astrid utanför älskade H&M! Vi tjejer gick in dit och efter en evighet och lite till kom vi ut glada som aldrig förr till fransmännen som suttit och väntat i solen på en mur.


Min fångst. Å vad jag var glad.


Sen köpte vi mCDonalds-take-away och satte oss i en park på en gräsmatta (!!!) i en stor ring. Det var såå mysigt, tills en vakt kom och sa att man inte fick sitta på gräset. Vadå? Det är ju det det är till för?


En del av svenskarna.


Tja... Så här underhåller vi oss svenskar när vi har tråkigt. Vänder alla kläder på mig, skrattar och tar foton. vilka kompisar asså.


Okejdå. Det var väl lite kul, för jag fnittrade ungefär hela tiden där under allt hår. =) Notera hur fötterna är vända.

Sen gick vi runt jättemycket till. På kvällen var vi hemma ett gäng hos en fransos och hade... typ kul. Men det är en annan historia.


Ellen, Jossan, Astrid, Matilda, Sara.

Tja!

Kommentarer
Postat av: Astrid

BRÖSTRUMMET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-03-21 @ 17:26:36
Postat av: Ellen

Jag bara älskar bilden på Astrid framför H&M, hahahahah. Och bröstrummet, vilka minnen!

2011-03-21 @ 21:09:06
Postat av: AK

Sista bilden är den tagen i "tutt-rummet"..? :D

2011-03-22 @ 19:36:50
URL: http://lapetitefilledelasuede.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0