Arholma

Under cirkus ett dygn har jag varit med pappa och co. hos några på deras landställe på Arholma ute i skärgården. Fast det kändes som om jag var där längre. Men oj vad mysigt det var, det var liksom en blandning mellan sommar och vinter.


De bodde på en ö så vi fick åka skidor över isen.


Deras stuga var jättefin, med massa fönster och fina kuddar.


Idag bar det av med skidtur till några soliga klippor med thermosar och ballerinas. Det kändes nästan som att jag var i Grövelsjön.


Jag fick låna ett par uurcoola solbrillor av Emelie. Resten av coolheten skötte jag själv.


Sofia, jag rådiggar din mössa.


En del av da gang. Sofia, moi, Sander, Amanda och Emelie.


Emelie med rallybrillor och vind i håret.


Yes! Jag lyckades fånga Siri på foto!!! Min lilla björnbebis.


Kommentarer
Postat av: Astrid

Dina syskon är så söta polarn!

2011-03-07 @ 16:20:47
Postat av: Emelie

Ååå vad fina bilder du tog Tove! ska visa familjen, är ganska säker på att du har fått nya beundrare :D

2011-03-14 @ 11:31:21
URL: http://baklanges.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0