Nu bär det av igen

Som ni kanske märkte blev det lite fel i ordningen, Lucca-inlägget skulle ju ha kommit efter Verona. Aja. För tillfället går det inte att lägga upp några bilder från Utö så det inlägget får vänta en vecka till, gud så jobbigt.

I alla fall. Imorgon bär det av ut i skärgården! Pappa och co har hyrt en stuga norr om Norrtälje och där ska vi bo i en vecka. Åh vad mysigt. Jag har packat 3 böcker, datorn med ogjord bildredigering och tusen avsnitt Chuck, massa mysiga kläder, kameran såklart och tankeboken. Jag hoppas det blir lika fantastiskt som Norrpada, stället vi var på förra sommarn.








Syns om en vecka!


Kommentarer
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Vad tycker du om att säsong 5 blir den sista säsongen av Chuck? :)

Postat av: Anonym

http://www.thesartorialist.blogspot.com/



heeej tove här är den där awesome bloggen :D

2011-07-29 @ 20:01:51
Postat av: Lovisa

men tovelicious, dig har jag gett ett helt eget inlägg till ( + en till blogg) häh, kommer upp om några dagar! klart jag inte glömmer dig, kram!

2011-07-31 @ 22:31:32
URL: http://rockarhamstern.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0