Mina syskon

Dom har ni ju sett en hel del här i bloggen, men det gör inget för de är ju så söta.















 

Alexander, Hedda och Siri. 7, 5 och 4 år gamla. Småpluttar helt enkelt. Dom är så söta men kan också vara såå störande. De är alltså mina "halv"syskon på pappas sida. Sander pratar hela tiden om pokémon, monster och lego. Hedda pratar egentligen hela tiden, nu när jag tänker efter, fast utan att komma till saken. Siri kallar alla hon tycker om för bajskorvar och är så söt i overall.

Nu ska jag spela SIMS.


Kommentarer
Postat av: lovisa

haha jag har också tänkt på att hedda pratar JÄTTEmycket men endå aldrig kommer fram till nåt haha! :D

2011-01-20 @ 20:26:48
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Astrid

De är faktiskt otroligt söta hörru!

2011-01-21 @ 14:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0