Min dag

Jahopp, nu säger mitt bloggschema att jag ska snacka om min dag. Det är inte så svårt.

Gick upp väldans tidigt och tog bussen till skolan med Kali. Jag kände mig som en mamma eller storasyster när hon gick av bussen med alla andra barnen till skolan. I skolan rulade allt på som vanligt men vi skrattade väldigt mycket, för man måste ju ta igen alla skämt efter 3 veckor! På idrotten inträffade det mest underbara... Astrid och jag hade båda våra Supermantröjor!!! Såååå cooolt! På syslöjden började jag på en ärm på min tröja. Det ser fint ut än så länge. Lite såhär ser alltihopa ut:



Sen tog jag da bus hem och just nu sitter Kali och jag vid varsin dator och nördar. Ikväll blir det lax till middag tror jag. Både mamma och Kris har möten på jobbet. Imorron är det onsdag. Ja, nu finns det ingen vässentlig information kvar.

Tjolahopp människor!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Den ser ganska kort ut på något sätt...

2011-01-12 @ 16:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0