Mig och mina vänner i bilder

Oj vad svårt detta kommer bli. Jag hoppas att jag inte lämnar någon ute.

Astrid J





Astrid och jag har varit bästa kompisar över 9 år. Herregud vad vi har haft roligt! Nästan varje skoldag har tillbringats med henne.

Astrid Å






Astrid Å är den andra Astridkompisen. Henne träffade i början av 7an, men det känns som om jag har känt henne mycket längre än så. Hon kan få till de bästa och fulaste grimaserna men kan också vara dödligt snygg.

Ellen





Ellen blev jag kompis med i 7an också. Jättemysig och jättesnäll. Vi är de två blondinerna och änglarna i vårt lilla gäng.

Jossan





Jossan såg jag för första gången också i 7an, kan man tänka sig. Ungefär några meter längre än mig men då ryms det ju mer snällhet? Haha.

Ella





Första gången jag pratade med Ella var i kören innan sommaren. Sen gick vi på konfaläger och vips så var vi bästisar! Och vi tänker precis likadant, det är nästan läskigt!

Shannon





Shannon började i min klass i 4an och sen dess har vi hållit ihop, trots att vi inte går i samma skola. Hon är så supersnäll och alldeles tokig. =)

 

Sofia



 

Sofia, herregud vad vi har skrattat och kissat på oss. Ojoj vad vi har rest överallt. Och oj vad vi har snackat. Min fina syssling och storasyster.

 

Lovisa





Fina kusin vitamin. Helt jättekonstig men oj så mycket roligt vi gjort! Herregud, hur många gånger har jag tagit bussen ner till dig, och du upp till mig? Fast fler kommer det att bli!

 

Mamma och mormor





Bara för att ni två också är mina bästa kompisar. Mamma skrattar åt alla mina flumskämt och står ut med min falska skönsång hemma. Och mormor kan allt som man kan veta, lagar så god mat och vi är så lika.


Ps. Vem är SSSTIG som kommenterade?


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hihi tovelicous du är också lite helt jättekonstig :D hur mår min simsgubbe btw ? :D:D oh juste, GRÖNAN I SOMMAR eller hur ?!! taggar!!!!

2011-01-07 @ 19:58:44
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Astrid

Jag fattar inte heller vem SSSSStig va?? (Tack för de fina orden! =) )

2011-01-07 @ 22:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0