I min handväska...

... Har jag en hel del grejer.

* Massa tunga skolböcker
* En stor nyckelknippa som man aldrig hittar
* Min stikning i en grön H&Mpåse
* En svart skrivbok som jag skriver ner tankar i
* En liten nessesär från Monki med smink, hörlurar och USB i en salig blandning
* Massa småmynt, tofsar och hårspännen
* En plånbok fullproppad med kvitton jag aldrig rensar
* Massa söndertrasade papper som legat där så länge jag kan minnas
* Och annat smått och gått varje tjej har i sin handväska

Och såhär ser den för tillfället ut:



Fast den är mörkblå och väldigt stor.


Kommentarer
Postat av: Tove

sv: okej ;)

Du har ganska hett namn måste jag säga! haha ;)

2011-01-19 @ 21:16:41
URL: http://tovelantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0