En ny bild på mig själv och 10 faktan


Hej hej! En osande färsk bild på mig.
Vänta, ni måste bara se den här...


HAHAHAHA! Jag höll på att sätta mandarinklyftan i halsen när jag såg den!  Herregud hamburgare! Jag tuggar alltså medans jag blickar.



Som ni märker har jag ganska kul här för mig själv. =) Nej, nu till saken.

10 faktan

  • Jag älskar mina skor, för de är perfekta att glida jättelångt på den hala snön, sammtidigt som jag aldrig halkar på isfläckar.
  • Just nu längtar jag efter att sitta på en parkbänk i Humlegården en sommardag i fin blommig klänning.
  • Ovanför mig sitter småungarna i käket och dricker o'boy med alldeles för mycket pulver. Och jag sa till dom att det absolut inte fick ta för mycket puver! (som om man inte själv gjort en tjock smet av o'boyen flera gånger)
  • Vad är x?    3(x+8)-(32-x)=4    Svar: x=4
  • Två brunögna personer kan få ett blåögt barn. Varför vet jag inte riktigt, något genetikstrunt.
  • Jag har haft på mig mina Levi's curve ID minst en vecka, men de sitter fortfarande perfekt.
  • Nu har jag alldeles för långt hår, måste klippa mig snart.
  • Idag har jag haft matte, biologi, SO, svenska, matte, engelska och idrott.
  • Nu behöver jag bara skriva en till.
  • Idag är det onsdag, imorron är det torsdag och jag har ingen fantasi kvar.

Simma lugnt!

 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

två brunögda personer kan få ett barn med blåa ögon om båda föräldrarna har en blåögd vikande gen :D smart jag känner mig :D hähähä,, gillar andra bilden btw... HAHAHAHAH

2011-01-12 @ 17:17:03
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Astrid

INtressant!! =)

2011-01-12 @ 19:22:37
Postat av: E

asgarvar ett snällt (men högt) asgarv i skrivande stund åt den härliga bilden när du tuggar samtidigt som du blinkar! tove, på vissa bilder är du allt för charmig!

2011-01-13 @ 18:51:16
Postat av: Tarjeialida

Great site, keep up the good work

2012-08-11 @ 16:47:01
URL: http://tarjeialida.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0