A man from Argentina

Igår lämnade jag in min kära kamera på service. Usch vad sorligt, jag får tillbaka den om 3 veckor. Hoppas dom tar hand om den bra nu... :(

Annars har jag umgåtts med Kali (Käli) och varit sjuk.

Idag har jag gått runt och gråtit för ingenting. Mitt ena öga svämmar över varje gång en nysning är på väg. Och ikväll är det Top model!!! Och Astrid, du kan väl ha med dig min film och tröja imorron?

Oj vad osammanhängande. Snart ska jag på piano och jag är trött.
God morgon. 

Kommentarer
Postat av: AK

Jaaa! Ich möchte bringen deine film und deine pull! Heheh... ja, det var lite tyska och franska där. Jag har ju mina rötter lite överallt så du får ta och leva med det Tottis! :D

2011-01-17 @ 21:23:12
URL: http://lapetitefilledelasuede.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0