Konstig idrottsdag

Idag har det varit idrottsdag!! Sovmorgon först och sen en halkig promenad till en sjö. Där grillade vi korvmed de andra och och hade kul. Sen gick gänget ( - Jossan för man vet var hon är på en idrottsdag) hem till mig och drack choklad och spelade Tecknet. Jastrid och jag var grymma!!!

Sen var det på med skidkläderna och tog bussen till en idrottsplats. Eftersom jag var den enda eleven (whaat?) åkte jag skidor på en stor fotbollsplan med min bildlärare Niklas, haha. Han spöa skiten ur mig!! Efter 10 bakhala varv skjutsade han hem mig, jättesnällt ju!

Det var nog den mest konstiga idrottsdag jag har varit med om, men kul var den. =)

Kommentarer
Postat av: Jossan

HAHAHA var du och Niklas de enda? HAHAHAHAHAHA garvar ihjäl mig...

2011-02-03 @ 15:26:27
Postat av: Astrid

AHhaha, jag kan se framför mig hur ni åker runt där på fotbollsplanen! ;)

2011-02-03 @ 15:34:22
Postat av: sofia

Hahahahah fan va kul! bara du och Niklas :) hahahahhaha

2011-02-03 @ 20:35:41
URL: http://bbomans.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hahahaha, en annorlunda idrottsdag! Men tur ändå att det var Niklas istället för... Städarna. :P

Tove, måste säga detsammma! Du är riktigt generös och en av de snällaste personerna jag känner. :)

2011-02-03 @ 22:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0