Fredag i bilder

Här är min önskelista. Och min jättefina handstil.
.
Ella gjorde en så otroligt fin fiskbensfläta på mig. Jag hade tur att välja bästa kompisen, eller hur?
.
Min dator var julfin på biologin.
.
Efter några timmar genomgång om Darvin på engelska var min koncentration borta.
.
Sen var det JULAVSLUTNING i Matteus kyrkan. Ellen och jag, bland andra, körde en låt; December av Regina Spektor. De andra solonumren var så himla bra. Efter några tal och körsånger var 1/6 av gymnasiet slut!
.
Efter det drog nästan hela klassen hem till Adrian för han ska bort och bo i Tokyo!! I hans rum låg vi huller ombuller på madrasser och snackade och gjorde annat kul.
.
Och det var ungefär mig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0