13e decembah

Rätt så soft dag idag. Jag trodde vi började 11 så det blev inte så mycket skola för mig, en halv matelektion, yey! Sen var det dags för mig och kanske 15 pärs till att lussa på två ålderdomshem. Ha, gamlingar är så roliga. Det var usel aukustik och det gick väl sådär men det var roligt! Och roligast var på bussen mellan de två luciatågen när bussen vi klev på var full av ett annat luciatåg som sjöng! Så vi hängde på! Fast jag kunde inte sjunga så mycket för tanken på en buss proppfull med luciasång var för rolig. Haha
.
En annan rolig sak är denna. Dom är sköna dom.
.

Kommentarer
Postat av: Astrid

De där två är bättre än de som spelas på radion!!!

2011-12-13 @ 20:46:31
Postat av: Astrid

De där två är bättre än de som spelas på radion!!!

2011-12-13 @ 20:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0