Jossans laand!

Nu ska ni få se på kul! Här kommer en drös med bilder från när jag, Astrid och Ellen besökte Jossan på hennes land utanför Åkersberga, enjoy!

Helt oredigerade.

Vi gick och handlade. Astrid tyckte att det skulle dokumenteras och kommas ihåg.








När vi kom fram plockade vi jordgubbar. (Jossans bild)




Ellen och jag blev hungriga.


Så jag började vispa ihop pannkakssmet!


Detta två luncher i rad. Alla barns dröm.


Jossan blev alldeles kladdig om sina fingrar med babynaglar när hon åt pannkakorna som crêpe.


Ellen har en idé! Hahah, oslagbar bild!


I London hade Astrid köpt en mycket trevlig kortlek med fina bilder på (.....hehe). Som ni förstår spelade vi kort mest hela tiden.


En middag sisådär.


En dag gick vi ner till sjön.


Den andra dagen också för den delen. (Jossans bild)


Vi skulle nämligen ut och åka båt!


Dom två röda blodkropparna. (Jossans blid)


Jag tyckte det var himla härligt. (Jossans bild.)


Vi lade till vid en solig brant lutande klippa och åt medhavd lunch.


Astrid langar bikiniposen!


Jossan coolar till sig.


Vi gick på huppigupptäcksfärd och hittade blå/grålera! (Jossans bild.)


Plötsligt var vi leramånster! Nej, det är inte lyxig lerinpackning som gör oss lena och vackra. Det är sjöslam som tar fram våra äkta jag! Satan vad stelt det blev efter ett tag (inte stämningen haha), och satan vad jobbigt det var att få bort det från ögonbrynen och resten av kroppen! (just det, Jossans bild).


Sen fick Jossan för sig att vi skulle upp i bron. Ja, där det inte finns nåt stängsel. Ja, med båtar åkande under. (Jossans ni vet).


Längst upp gick vi!






Sen tyckte jag att det var dags att gå ner, usch. (Jossans.)


Astrid och jag är Jack och Rose.




Astrid fick godkännande av mig att det där var en okej urringning för profilbild. (Jossans)


På kvällen gjorde vi en klassiker. Utan lägereld då.


Vi tittade på damfotboll. KOM IGEN NU SVERIGE FÖR FAN!


Vår tidsfördriv.


Vi sorterade upp damerna och såg ifall vissa var samma person.


Hahaha, jag visar hur jag ska skjuta luftgevär.

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Åh vad roligt det var!! Vi måste göra mer sånt här!!

2011-08-10 @ 17:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0