Hallonsaft

Hallå!

Idag har det varit kul. Alla medlemar i vårt lilla gäng var äntligen i skolan och jag sjöng solo på kören. Fast det var mer nervöst att göra muntliga svenskanationella, men det gick ju ändå bra, en 9 kan man inte lipa över! Sen gjorde jag också två prov/läxförhör som alla andra sköt upp, check check säger jag bara!

Ikväll har jag faktiskt inga läxor, kan man tänka sig! De stunderna solen är ute idag har jag fotat vårblommor, ja, för det är bara vår en gång om året. Men på just vår tomt fanns bara några få små blommisar så det var inte så mycket att välja mellan.
Sen har jag också börjat med ett fotoprojekt! Å, du, det låter spännande och proffisionellt! Haha, men ta det lugnt, det är nämligen att fota mina coola strumpor! Fast eftersom alla sockar är utspridda i diverse hus och tvättkorgar kan det ta ett tag.

Fast den största anledningen för att jag är glad idag är nog för att jag har köpt ett par bananstrumpor! Hur fräsigt är inte det? Men dom får ni se sen, i mitt projekt.

 

Tuddles!

 





 




Hallonsaft


Kommentarer
Postat av: AK

Goooott! :D Ska bli kul att se hur resultatet av projektet blir! :D

2011-04-14 @ 19:46:31
URL: http://lapetitefilledelasuede.blogspot.com
Postat av: Ellen

Hahahaha, tredje bilden är sååå du!

2011-04-14 @ 20:22:53
Postat av: Astrid

TREDJE BILDEN!! NÄSTAN EN TOVE SPANAR!!

2011-04-15 @ 14:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0