Sound of silence

Hej måndagssol.

Idag har jag klarat av ett historaprov och ett fysikprov, båda gick ganska bra. Sen har jag också skrattat åt konstiga saker med Astrid, spelat piano och sjungit med en soulig röst som min pianolärare tycker och lagat mat med Kali. Vi har bestämt att vi ska plugga i en timme och mötas i köket prick kl halv 10 för glassätning. Och så sitter jag här och bloggar! PPpppPPPpPpPPpp Bad aaass

Och venyl är självklart på radoin. Apropå venyl, på vårkonserten kommer jag och en kille sjunga Fame, det kommer bli grrrrymt! Vi repade förra veckan och fixade rätt tornart osv.

Nej, det här går inte för sig. Nu tar jag en tripp till Vietnam.

Kommentarer
Postat av: Astrid

AHAHAHH! PLUGGA I EN TIMMME!!

2011-04-05 @ 16:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0