Nu kan jag dö lycklig.

Människor. Kamrater.

Jag har nu denna 1 april blivit med 15 cm klackskor. Amen.



 






Ja, det är nödvändigt att ha 5 foton på ett par skor.

AAAAAAAAA!!!!!! Å vad jag har längtat efter dom! Gått in i varenda H&Mbutik jag har sett och letat, men icke. Och så nu har dom kommit hem till mig... Tack Ellen som följde med min in till stan. Skorna har 3 cm platå och 12 cm klack. Herregud jag kommer inte kunna gå i dom utan vricka fötterna varannat steg. Men om man ska vara fin får man lida pin. Nu ska jag gå och träna i källarkorridoren.

 

PS. Titta vilket fint golv jag har i mitt badrum. Marockanskt mönster och jag inte har fel. Om det skulle vara så att jag köper fler skor vet jag var jag ska fota dom. 


Kommentarer
Postat av: Astrid

ÅH VILKA FINA TOVE! Roligt att du hittade dem till slut!

2011-04-01 @ 17:25:21
Postat av: Ellen

Jättefina! :D

2011-04-01 @ 17:53:50
Postat av: E

SNYGGA!!

2011-04-01 @ 19:50:04
Postat av: sara

ÅHHHH DU KÖPTE DOM!!!!!! (fett avundsjuk, hehehe) De är så himla fina!!! :)

2011-04-01 @ 23:23:16
Postat av: AK

Haha, Sara du kanske kan köpa dem med så att ni kan matcha varandra med era långklänningar, örhängen (kanske) skor! ;)

Fina skorna var Tove!

2011-04-02 @ 10:45:45
URL: http://lapetitefilledelasuede.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0