Jävla skola

Aa, så är det. Igår mådde jag okej men nu ser jag hur jävla förjävlig den här veckan kommer bli. Jag räknade på fingrarna hur många läxor jag har tills fredagen och jag kom upp till 10 fingrar. Det är sjukt.

Vietnamkriget - ikväll
Engelska om Fukushima - imorron
Konditionstest - tisdag
Hemkunskapsfrågor - tisdag
Engelska nationella - onsdag
Spanskaläxförhör - torsdag
Bilduppgift med frågor - fredag
Svenska litteraturprov - fredag
Teknikuppsats - fredag
Jävla lägenhetsengelskaskit - vet inte, men är några veckor försenad
FRANSKA VERBPROV! (tack Astrid)

Så, inte hinner man glädjas åt sol och krokusar utanför fönstret, nehej.









Så hur ironiskt är det då inte att jag tar mig tiden att skrolla några sidor på weheartit bara för att visa bilder på plugg?

Kommentarer
Postat av: Astrid

DU HAR GLÖMT FRANSKA VERBPROVET!!!

2011-04-10 @ 17:48:27
Postat av: Sara

Håll ut!!!! Tänk så här: Bara en vecka full med plugg kvar och snart är det fredag vilket betyder att det är lov i lite mer än 1 vecka (WIHHOOO!!) och sen kommer det ju inte vara så mycket plugg direkt efter lovet så då kommer man kunna njuta av vårvädret och sen är det snart maj och då kommer fransmännen så då kommer den veckan gå snabbt och sen är det nästan inget plugg kvar och de sista 2 veckorna kollar man ju bara på film och chillar och sen, Sen är det SOMMARLOOOOOV!!! Hahah, hoppas det hjälper!

2011-04-10 @ 17:52:09
URL: http://saranittiofem.blogspot.com
Postat av: Ellen

Ooooooooppssss jag hade totally glömt bort engelskan tills imorgon.

2011-04-10 @ 18:19:45
Postat av: Jossan

Tekniken är framflyttad och bilden kan man lämna in senare om man vill :P

2011-04-10 @ 18:30:29
Postat av: E

ta´t lugnt tovetott!

beta av en sak i taget! PUSS <3

2011-04-10 @ 19:09:41
Postat av: AK

Oj, det var mycket!! :(

2011-04-10 @ 21:10:00
URL: http://lapetitefilledelasuede.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0