Hometown Glory

Igår firade vi Astridarnas födelsedagar. Hur ironiskt är det inte att de är grannar, heter likadant, är bästa kompisar och fyller år jättenära? Tja, hur löjligt det än är hade vi det himla kul igårkväll. Jag cyklade dit iklädd finväst och fick ögonfransarna målade av värdinnan själv. Sen lagade och åt vi mat, öppnade presenter och dansade runt i våra skyhöga klackar. Kunde inte haft det bättre.
Foton kommer nog inom rätt så snart framtid.

Så länge delar jag med mig av Hometwon Glory med Adele, för både låten och Adele är så himla bra.
Tänk. Om, bara om, jag någon gång blev sångerska vill jag också sitta på ett hustak under hängande lampor med en pianist bredvid mig. Och du Astrid, varsågod med bokeh.

Imorgon kommer Ella förbi tidigt på morgonkvisten för vi ska öva inför talangjakten! Sen där det av mot Falun som blir ett mellanstopp vidare upp till Grövelsjön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0