Hemmagjord kamerapryl

På spexfotot i skolan skulle temat först vara "Beachen 11" men sen var det tydligen nån som misstyckte så det ändrades till "Nationaliteter". I alla fall. Jag hade tänkt stå och sola mig och bli alldeses för röd, ungefär som pingvinerna i Madagaskar, med reflexskärmar. Så jag fixade ihop en med flingpaket och folie. Men sen sumpades idéen och jag visste inte vad jag skulle göra av den. Men sen slog det mig, nu har jag ju fått en gratis reflexskärm! Tänk vad smidigt det är när man ska fota porträtt!

Så jag testade lite idag.


Utan (skuggor under hakan och i ansiktet lite här och var)


Med (himlans mycket ljusare överallt helt enkelt)


Det otroliga mästerverket.

Tack för mig!


Kommentarer
Postat av: Astrid

Shannon och jag anser att den undre bilden blev mycket bättre! Du ser piggare ut! :)

2011-04-01 @ 19:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0