Coming home

Nu är det sommar!!!!!!!!

Jag har suttit... 9 timmar i bilen från fjällen. Nu är jag äntligen hemma. Under vägen blev björkarna grönare och grönare, det var som att åka i tidsmaskin. När vi kom hem hade "påskharen" varit här, Kris hade gömt 91 små minichokladägg i hela huset och jag, mamma och Kali tävlade om vem som kunde hitta mest. Vem vann? JAG såklart!Nu sitter jag här i hängselbrallor och ståhatt, som en riktigt sommarbonde och Kris grillar på altanen.

I Grövelsjön var det så mysigt det kan bli, såklart. Fast det var läskigt lite snö där uppe, tragiskt lite. Vi fick åka långt in i Norge för att komma åt den. Men varmt har det varit! Ibland åkte vi i bara top. Jag kommer visa massa fina bilder.

Men imorgon är det skola och fullt upp som vanligt. Och jag ska klippa mig imorron! 15 cm ska kapas bort. Minst.

Nu ska jag packa upp! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sofia

kl 16.30 Tove!

2011-04-26 @ 09:38:33
Postat av: Astrid

JAG VILL SE KAPET!! JAG MÅSTE SE HUR HÅRET SER UT SEN!! :D

2011-04-26 @ 13:13:21
Postat av: AK

Hej hej! Ville bara meddela att min blogg numer heter astridalander.blogspot.com!! :D

HEJ HEJ HEJ!!! Coming home, i'm coming home, tell the world that i'm coming hommeeeee!

2011-04-27 @ 17:18:38
URL: http://astridalander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0