Utö-Ålö camping!

Heeeemmaa igeeen!

Å så kul jag hade det på Utö! Det var länge sen jag skrattade så mycket! Vi cyklade totalt 3 mil och hälften av det med en 10kg vagn bakom cykeln full med packning, målade Strindbergsmåleri, åt massäcksmat och lagade wok (?) på spritkök, badade i iskallt härligt vatten och lekte baywatch, satt vid elden och grillade marsmellows och choklad och blev myggbitna och sov obekvämt i tält.

Nu är jag såå trött. Mina ögonlock orkar inte vara uppe och jag känner mig som en zombie.
Och inte en enda bild har jag med!!


Bild från Google

Här tjoade Astrid och jag runt. Å vad fint det var där.


Kommentarer
Postat av: Astrid

Det var svårt att hålla koll på ordningen i Baywatch saken.. :S

2010-09-02 @ 18:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0