Stjärnor

Hej! Idag har jag:

* Satt alarmklockan på 9, stänkt av alarmet och vaknat halv elva.

* Suttit på bordet, viftat med benen och lyssnat på radio.

* Upptäckt att jag har en vit matta i mitt rum = sorterat min vågräta garderob.

* Skrivit ut tackkort till dom som kom till min konfirmation. Ja, men herregud, en månad hit eller dit, det skadar väl inte någon?

* Ätit en skål med flingor och mjölk, två koppar te, två marmeladmackor, biff- och rotfruktsrester, äppelpaj, himelsk wok i Kungshallarna, minibubblizzz och nu plastigt amerikanskt godis.

* Gått på bion "Tusen gånger starkare" med Ella.

* Gått runt med samma knut i håret jag satte upp innan duschen igår.

* Fått en impuls att göra en konstigt fotogrej. Gjorde den också men utan lyckat resultat.

* Lyssnat på The Beatles.

* Busat med mamma.

Som inte är hemma för tillfället. Därför godisätandet. Hehehehehe.

Dagens uppdatering, check.


Kommentarer
Postat av: F

Fin blogg! :) var tusen ggr starkare bra??

2010-09-28 @ 13:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0