L Ö R D A G

...är det idag...en timme till.

Idag har det varit kul! Först var jag, Astrid J och Ellen inne på stan i Skrapan för att kolla på Astrid Å som var med i en modevisning. Åå vad bra du var! Jag är så stolt! =)

Sen var det snabbt förbi pappa för att hämta en grej och sen ut och springa. Var trött så jag orkade inte lika långt som förra gången. Sen skulle man göra sig döläcker och cykla iväg till Shannon för tjejmiddag! Astrid var såklart också med med sina killerpjucks. Där åt vi jättegod middag, pratade och kollade på James Bond.
Nu är jag hemma igen och mamma är i full gång att göra massproduktion av äppelpaj. Inte mig emot.

Imorgon: PLUGG!

God Natt!


Kommentarer
Postat av: Astrid

Gör ni Äppelpaj mitt i natten!?

2010-09-26 @ 10:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0