Praktikant på macken

Hej PRAO!

Jag är hemma och käkar rester hos pappa på lunchrasten! Det är faktiskt jättekul att jobba på Statoil! De är snälla där och jag får fylla på godis, mmmm..... inte undra på att man är hungrig.
Och hörni, en Statoilmack är mycket större än vad ni tror. Det är massa olika rum utanför butiken, ombytesrum, kafferum, lager, läskiga rum och sånt.

Och hörni, nu har jag satt upp nya specialerbjudanden på chips, spring och köp! Haha =)

Nej, nu börjar snart mitt eftermiddagspass
Hejhej!


Kommentarer
Postat av: Astrid

Visst är det roligt?!

2010-10-18 @ 17:34:41
Postat av: ASTRID

Hej hej heeej! :)

2010-10-18 @ 22:34:22
URL: http://lapetitefilledelasuede.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0